tradzikleczenieztys.pl

tradzikleczenieztys.pl

Naturalne spalacze tłuszczu, które wspomogą odchudzanie

Nie musisz faszerować się suplementami diety, aby wspomóc proces odchudzania. Niektóre produkty są uznawane za naturalne spalacze tłuszczu, ze względu na to, że zawierają naturalne substancje wspierające proces odchudzania.
Wprowadzając tego typu produkty do swojej diety możesz bardziej efektywnie walczyć z nadwagą, otyłością i nadmiarem tłuszczu. Są to łatwo dostępne, zdrowe produkty, do których należą między innymi warzywa, owoce i inne produkty spożywcze.

1) Kawa – źródło kofeiny

Kawa bogata w kofeinę pobudza organizm oraz wspiera proces odchudzania. Kofeinę można znaleźć w wielu suplementach diety, które wspierają odchudzanie. Kofeina zmniejsza uczucie senności, poprawia koncentracje, zwiększa wydajność organizmu i pobudza układ nerwowy. Składnik aktywny kawy pomaga również spalać tkankę tłuszczową, redukuje cellulit, zmniejsza uczucie zmęczenia i poprawia regenerację organizmu po treningu. Zawartość kofeiny w kawie jest zróżnicowana, np. filiżanka espresso zawiera około 60 – 80 mg kofeiny, a w szklance parzonej kawy znajduje się ok. 100 – 120 mg tego aktywnego składnika.
Kawa wspiera odchudzanie, jeżeli będzie podawana bez dodatków – mleka, cukru i śmietanki. Chcąc wykorzystać optymalnie właściwości kofeiny w walce z nadwagą warto spożywać kawę rano, około 30 minut przed posiłkiem.

2) Jabłka – źródło błonnika i kwasu chlorogenowego

Jabłka są źródłem błonnika – zarówno rozpuszczalnego, jak i nierozpuszczalnego. Rozpuszczalny błonnik to pektyny, które pod wpływem kontaktu z wodą pęcznieją w żołądku. Nierozpuszczalny błonnik to celuloza, która nie jest trawiona przez organizm, a w jelitach wiąże cząsteczki tłuszczu i pomaga usunąć złogi jelitowe z organizmu. Jabłka zapobiegają podjadaniu między posiłkami oraz zapobiegają wilczemu apetytowi.
Kwas chlorogenowy posiada silne właściwości przeciwutleniające oraz pomaga utrzymać stabilny poziom cukru we krwi, co także zapobiega wilczemu apetytowi.

3) Ocet jabłkowy

Ocet jabłkowy działa antybakteryjnie i antyseptycznie oraz wspiera utrzymanie prawidłowego poziomu cukru we krwi. Ocet jabłkowy może być także wykorzystywany w celu obniżenia poziomu cholesterolu. W skład tego produktu wchodzą m.in. beta – karoten, flawonoidy i kwas chlorogenowy.

4) Zielona herbata

Zielona herbata wspiera spalanie tkanki tłuszczowej oraz korzystnie wpływa na cały organizm. Zielona herbata hamuje rozwój niekorzystnych bakterii w układzie pokarmowym, wspiera pracę układu krążenia i wzmacnia naczynia krwionośne.
Zielona herbata pomaga zapobiegać chorobom nowotworowym, wspiera pracę pęcherza moczowego, pomaga zmniejszyć poziom stresu i przyspiesza metabolizm. Katechiny zawarte w zielonej herbacie wspierają usuwanie toksyn z organizmu i wspierają walkę z cellulitem.

5) Papryczki chili

Papryczki chili są źródłem kapsaicyny – organicznego związku chemicznego odpowiadającego za ostry smak papryczek, posiadającego działanie antybakteryjne i lecznicze. Kapsaicyna w ocenie naukowców może hamować przyrost tkanki tłuszczowej, dlatego jest często spotykanym składnikiem suplementów diety.

6) Seler

Seler jest niskokalorycznym warzywem zawierającym witaminę C, witaminy z grupy B, beta-karoten, witaminę E i witaminę PP. Seler jest również źródłem minerałów – potasu, magnezu, wapnia, fosforu, żelaza i cynku. Warzywo zawiera błonnik przywracający prawidłową mikroflorę jelit. Seler może być dodatkiem do sałatki. Można także sporządzić na jego bazie zdrowe i smaczne koktajle.

7) Jogurt naturalny

Wszystkie produkty mleczne z niską zawartością tłuszczu wspierają odchudzanie. Wapń wspiera proces redukcji tkanki tłuszczowej. Jogurt naturalny poprawia też pracę jelit – zawarte w nim probiotyki pomagają odbudować florę bakteryjną jelit.

8) Imbir i cynamon

Imbir i cynamon poprawiają termogenezę i zwiększają tempo metabolizmu. Imbir rozgrzewa organizm, a cynamon zmniejsza apetyt, ponieważ pomaga utrzymać poziom cukru we krwi. W efekcie proces odchudzania staje się łatwiejszy.


Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *